[Gambar & Video] Journalism Society Meet & Greet Night

Sharing is caring! Facebook Twitter LinkedIn Email Baru-baru ni Journalism Society department daripada Fakulti Komunikasi & Pengajian Media telah mengadakan sesi Meet & Greet Night…

Baru-baru ni Journalism Society department daripada Fakulti Komunikasi & Pengajian Media telah mengadakan sesi Meet & Greet Night di Masscom Square, FKPM. 
Event tetap berjalan dengan sambutan yang agak baik daripada pelajar Journalism dari semester satu sehinggalah semester lima walaupun pada awalnya cuaca tidaklah begitu mengizinkan. 
Antara aktiviti yang dilakukan sepanjang Meet & Greet Night itu adalah sesi berkenalan bersama dengan pelajar semester satu dan lima, makan malam, pertandingan dan ucapan daripada penasihat Journalism Society iaitu Encik Khairun Nizam.
Antara yang dipetik daripada ucapan Encik Nizam ialah program ini adalah program pertama yang dianjurkan oleh Journalism department sejak 2 tahun tanpa aktiviti dan ini merupakan permulaan yang baik untuk menaikkan lagi nama Journalism Society dalam FKPM.
Antara gambar sekitar sesi Journalism Society Meet & Greet Night 

Video Journalism Society Meet & Greet Night 2014

Looking forward for upcoming events by Journalism Society. Woot Woot!
Regards,
Pojie

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *